you can't say no to me

but you do ..

känner mig inte så glad nu. Jag kände mig superglad i skolan idag, allt var skojit. Jag skippa matten så jag kunde framkalla mina abstrakta bilder, cissil by my side. Efter det skulle jag fixa med mitt busskort men såklart så kunde dom ju inte fixa de på kundservice utan jag måste ta kontakt med kommunen. SÅ JÄVLA BULL!
Jag mötte anna på bussen hem, längesen så det var trevligt. Vi hade följe en bit hem till henne och sen gick jag till marcus och hämtade en cykel. Cyklade till jenny och lekte med henne några timmar, supertrevligt att träffa henne också, hennes rum är underbart snyggt ! Hon skulle kunna bli inredningsarkitekt eller något liknande. Vi spickade ett ev. datum för våran 18års middag, vilket innebär att de som inte fyllt arton än inte är bjudna. hähä Vi hör av oss mer till er senare när allt är bestämt. Jag fick också hjälp med att pumpa marcus dumma cykeldäck som bara pyser och sen begav jag mig hem till marcus. Han var inte hemma, hade stuckigt för 20 min sen till hörby för att hämta en förbannad förstärkare. Sånt skit.. Han skulle egentligen hämtat den på eftermiddagen men gubben som sålde den var inte hemma, ännu mer skit. Så jag umgicks med AH(mamma) och pidde (syster). Tjugo i nio eller något liknande, när jag varit där sen tjugo över sju kom marcus och hans far. Jag åkte hem tjugo minuter senare med tina som planerat. Sjukt jävla onödiga marcus.

Kommentarer
Postat av: klaus

ingen quality-malin time =((((((

2009-01-13 @ 22:49:47
Postat av: maliiin

naaj :(

2009-01-13 @ 23:50:44
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0