Söndag & Måndag

ojoj tiden springer iväg. Jag skulle uppdatera här i förigår men har verkligen inte hunnit. Senast jag skrev var jag lite ledsen på marcus. Det var i söndags och efter jag skrivit det inlägget så pratade jag med mackan och han kom hem till mig så vi kunde prata mer om allt och så. Nu känns det brabra :) han är bäst ! precis som jag skulle skrivit förra gången men jaa .. Iallafall så var vi här i söndags (th) och såg spirit away som jag tycker är skithärlig men som marcus inte riktigt uppskattade lika mycket. Mysigt var det iallafall, vi åt pop corn ! hähä.
På måndagen åkte vi till ringsjön med calle, erik h, mont och julia ewertz och lisa var också med. Vi spelade lite hockey och njöt av vädret ! super kallt för att vara skåne, typ 10 minus och is is. Här kommer lite bilder från i måndags :

Jag är frusen, min näsa är kall. Min min är konstig men visst ser de isigt och skönt ut ?

 Marcus & calle är värsta kingsen på isen !
                                                                           Såå härligt !

Jag bara låssas att jag kan åka ! Först fick jag förstora skridskor och därför ramlade jag som satttaan ! massa bulor och blåmärken nu hähä. Här har jag dock calles mammas skrillor och dom passade mycket bättre .

 Fika på varmchoklad är underbart !

Jag är ett troll men det spelar ingen roll för jag har kontroll, jag har kontroll !

Älskling var snyggast på isen , majniii lööv !



Efter Hockeyturen så åkte vi hem till mig , lagade makkkaroner och åt köttbullar. Jag packade och vi mutade pappa till att skjutsa oss hem till marcus eftersom det var så kallt och ingen kunde hämta oss i dalby och vi inte hade några cyklar och för att vi är lata såklart .. I utbyte fick pappa oss till att vara barnvakt på torsdag(today yes). Nice deal tycker jag. Senare på kvällen kom calle på besök och jag försökte mig på att göra kroketter i micron. Blev inte så bra men de gick att äta hähä. Vi kollade på en superbra film och mitt i den kom mont & erik. Sen fick jag ont i huvudet och tog en tablett. Orkade inte spela cluedo så gick och la mig men dom lät så mkt :/ jobbigt. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0