Tisdag, onsdag & torsdag

Nästa morgon, tisdag morgon alltså vaknade vi med en tanke att spela badminton men eftersom det var röddag så antog vi att det var stängt. Bull. Istället fick vi hjälpa thomas bära ett skåp ner från en våning i lund, riktigt tungt. Sen kom vi hem och tog det lugnt. Beställde mat från matöppet som macke hämtade medans ja gick ut med doggsen. Vi delade en flaska vin och såg g som i gemenskap med uggla, riktigt DÅLIG ! men hahaha, uggla alltså, sjukt skön o kass. Favo-repliken "Vaaaee?! har du inte snackat med mooschhaan?" haha, mange alltså.  Riktigt mysig kväll :)

På onsdag åkte vi till ringsjön. Först hade jag hämtat skrillor som jag lånade av tilda, superbra var dom, tack ! Och sen bar det iväg. Jag testade att pimpla/pilka för första gången, riktigt mysig men kall grej. Borrade hål i isen och virade ner en liten lina för att fånga firre med. Bara marcus farfar fick en firre, och den var alldeles isfrusen ! stackare..

Detta är pilkspöt, och isen som jag satt på och njöt ! sittunderlag hade jag så inte blev jag blöt !

Marcus såg söt ut, dock hade jag bara med mig min mobil, men det funkade någorlunda iallafall :)

Konstig minn jag vet ! hihih, men jag fick nog solen i ögonen..

Efter fisket åkte vi lite skrillor och lirade hockey på ett ungefär hähä. three people isn't much of a crowd ! Men det var kul och efter att ha jagat runt marcus på isen blev jag riktigt tröttis och svettig. Nice work out yeayeah !

På kvällen kom erik & mont förbi. Erik hade köpt bil ! hähä. Nej de lät allt för bra men hans avlägsna släkting har köpt en bil åt honom ! Fatta sikken lycka. Sjukt nice bil också, såg alldeles ny ut och var relativt superstor inuti. Så vi körde till hemköp och köpte lite godis o dryck, sen for vi hem till mont och drack tee ! mysigt var de :) efteråt kom mina föräldrar och hämtade mig hos mackiii. Han började ju skolan och så nästa dag stackare !

Torsdag! Jag har haft studiedag idag också. Jag gick upp kvart i tio och åkte till lund tio i elva. Någon creapy kille satte sig bredvid mig även om de fanns tusen platser runt om mig typ.. läskig, iallafall så gick jag till erikshjälpen och hittade tre lp-skivor för 15kr/st. Michael Jackson, Rod stewart & whitney houston. Riktigt nöjd. Sen gick jag en promenad genom stadsparken och fram till badet. Där var far & tina och badade, sen åkte vi vidare till ikea och köpte en hylla till mig, en låda och lite täcken till familjen.

där till vänster är den. Nu har jag äntligen möjlighet att ta bort min byrå & skrivbordet. Så oerhört opraktiskt och jobbiga dom är hähä. Nej men jag måste nog ta bort speglen också men jag orkar verkligen inte nu. Ska sova ju! imorgon börjar skolan även för mig. Iallafall efter ikea så åkte jag och far och lämnade tina på jobb, läskig ställe de där. Tänk och jobba på ett ställe där folk kan bli mördade på .. usch. Iallafall när vi kom hem satte jag genast igång med byggandet av hyllan. Jag lyckades till och med efter en svettig timme. Sen kom marcus vid fem så jag mötte honom vid villes och vi köpte lite random godis som man aldrig köper längre och sen gick vi till tilda och lämnade skridskorna och ett arbete jag hade haft hos mig i några månader. Kort visit men trevligt ändå. Sen hem och leka med barnen . Vi åt soppa och mackor, såg lizzie mcguire och spelade heroes 3. Sen läste jag saga och marcus och jag tittade på antikrundan, asroliga de där gänget hähäh! Nu har mackkee åkt hem och jaa.. jag är trött.. ska sova snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0