Nyårssaft


Malin & Marcus with their new years outfit
Gott nytt år folk!

Min nyårsafton tillbringades med marcus, erik h, ajrich, mont, kjelle i ajrich hus.
Vi gjorde en enastående måltid bestående av;
- Förrätt : Avokadohalvor med keso, kryddor och oliver i mitten
+ fördrinkar
- Huvudrätt : Lövbiff, hasselbackspotatis, sallad och kantarellsås
+ vin, öl
- Efterrätt : glass med exotiska frukter och nötter
- Ostbricka + champange till tolvslaget

MM ! SÅ HIMLA GOTT !
Supertrevligt var det. Jag hade dock väldigt ont i magen hela kvällen och det förstörde en del för mig, men förutom det så var nyårsfirandet toppen. Vi kollade på klassikern Grevinnan och Betjänten och smällde brevlådor. Inte jag då, men somliga var väldigt busiga hähä .. kanske ska tillägga att det inte var en privat brevlåda utan den tillhörde en skola och därför finns det ingen anledning för någon att bli upprörd, ifall någon nu skulle bli det hähä.

Dagen efter fyllde Petra år som hon brukar göra. Så ingen slapp dag för oss inte. Dom hade gjort chilli con carne och massor med gotter. Piddeli fick ett akvarium med fiskar av föräldrarna AH & thomas, av mig och marcus fick hon ett par örhängen som marcus hade valt ut alldeles själv. Sikken duktig karlakarl jag har hihih. Vi var inte hemma igen fören vid tolv tiden och då har jag för mig att vi gjorde något men jag minns inte vad. Vi spelade nog TP med marcus andra syster Sandra och hennes pojkvän Freddy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0