just a thought, nothing else

Jag tänkte precis skriva om hur mycket marcus betyder för mig. Men jag har drabbats av olycka. Min ena hand har blivit blå av illska och den andra den knappar förbrillt på tangetnerna just nu. Det står getter i träden och alla svajjar i vinden. Jag har nämligen ont i magen, jag har slarvat med medicinen igen men det är inte så lätt när man ytterst sällan är hemma. Jag hatar min situation så himla mycket. Jag vill bara fly, förvandlas till ett får och stå och bräcka vid ett staket.

Jag vill inte hela tiden åka hem till marcus för att han inte orkar åka hit eller vad hans problem är. Jag tycker vi borde vara på båda ställena lika ofta. En get trillar ner och dom andra getterna dom ser och solen ler. Det tar på krafterna att alltid stressa iväg för att hinna med sista bussen och att alltid ha sitt liv i en väska. Jag tänker gå i strejk, vill mannen träffa mig får han allt pallra sig hit. En get halkar till och ramlar ner på geten under och grenen bryts och getterna slår i marken så hårt att den understa geten mossas och sunes lillebror springer fram men blir besviken eftersom det inte är potäter som bildats utan potatismos. Jag blir också sur på argummentet att han inte umgåts själv med erik eller mont så mycket på lovet när det enda vi gör är att vara med mestadels hans kompisar, vi är inte ofta själva och vi är aldrig med mina kompisar. För när jag föreslår att mannen min ska vara med och leka med mig och mina vänner då protesterar han på ett osynligt sätt genom att säga, men då kanske jag kan vara med mont & erik då , för dom har jag ju inte träffat så mycket. Är det bara jag som ser det snevridna i detta ? alltså .. precis, därför strejkar jag idag, imorgon tänker jag vara tyst och leka med amanda och sigge på isen, tisdag strejkt och onsdag börjar ju alla andra skolan igen förutom vi agardhister ! Då ska jag plugga. Så attjooooo!

Kommentarer
Postat av: iigyy

complicated shit

men de låter bra... inte så roligt att tvinga någon hem tyill sig men man måste ibland ta till åtgärder som får folk att tänka...

och din mage? jag tror jag har missat nåt? =O

2009-01-04 @ 16:27:05
Postat av: klaus

jag tror att ni ska prata om detta! och att det är skitbra att du kan vara med ossss vi ses på isen..där jag nog tänker sitta, brevid isen, o vinka lite

2009-01-04 @ 16:41:34
Postat av: maliiin

hahahahaah :D siggeli . du ska med o åka ju ! har du skridskor ?

2009-01-04 @ 17:12:26
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: maliiin

hum mja . får se hur mkt de hjälper dock. jag har haft problem med magen länge o så, typ kramper o grejor så har ja fått medicin till tarmarna men de e rätt konstig medicin. man måste typ ta de med youghurt eller vatten, o i vattnet sväller de , de e typ små korn.. så jag tar de bara i youghurt men alla har ju inte de hemma så därför har ja slarvat o sånt när ja varit hos marcus bl.a. o så .

2009-01-04 @ 17:14:02
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: åh tack så mkt :)

2009-01-04 @ 19:28:41
URL: http://atmyplace.blogg.se/
Postat av: tilda

jag tror det är bra att vara själv med sina vänner ibland, det blir ju ändå annorludna när ens flickvän/pojkvän är med. fast förstår att det känns lite knäppt. och det är fulfult att du alltid måste ta dig dit :/

2009-01-05 @ 17:58:53
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: tilda

svar igen: förstår precisly :) gå in på bloglovin.se eller bloglovin.com, kommer inte ihgå riktigt, men där kan man prenumerera på de bloggarna man gillar att läsa så får man små meddelanden när dom uppdaterat och sånt, fiffigt som attans! :)

2009-01-08 @ 17:41:46
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0