spegeln .


idag kom min lillebror in på mitt rum och började peta mig i ansiktet med jätteee långa rööda bomulls fingrar. jag fick ett litet utbrott och bad honom snällt lämna rummet, han gjorde det men vägrade stänga dörren. jag blev arg och slängde igen dörren . Så klart ramlade min spegel ner på golvet och gick i tusen bitar.


som tur var fick jag en ny spegel som stått i graget. jag kände mig extra harmonisk och tänkte på hur skönt slappa mina föräldrar är ändå, och sen började jag tänka på hur flowerpoweriga dom en gång var, och sen blev jag glad att de sparat alla sina hela speglar så att jag kunde få en när min egen gått i kras.



Fina röda spegel med fönsterputs och tår .


Kommentarer
Postat av: mark du står på

ohoj, har ni många speglar ?

2008-09-29 @ 23:01:07
Postat av: maliiin

i guesss :D vi har ju en i badrummet, en utanför badrummet, en i hallen, eeeehhhn , iii mitt rum nu o säkert fler som inte fått plats i huset :D

2008-09-29 @ 23:12:39
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0