AUTOMAT

  • i fredags hade agnes tjejkväll, vi åt paella, chokladkaka & olika praliner som agnes gjort. Mysigt var de, längesen jag träffade una, jenny hade körtelfeber tråkigt nog.. har inte träffat henne på länge heller.
  • Tidigt på lördag morgon hoppade jag och marcus upp ur våra sängar för att ställa oss på esplanaden och sälja gamla prylar. Det kostade 115kr för platsen och vi tjänade ungefär 400kr tillsammans. De tekniska grejorna försvann snabbast och sen filmerna. Sen åkte vi till bosarp där marcus haft stuga förut. Vi skulle på halloween fest typ. Träffade floyd, elise och deras föräldrar + stefan & anita . Åt god mat och gick tippsrunda runt sjön.
  • Söndag kväll tillbringades med marcus, calle & erik h . Vi spelade fifa och jag blev helt plötsligt grym på det och gjorde mål o grejor. Sen kollade vi på zodiac, riktigt läskig film om en seriemördare på 70-talet. Nu för någon månad sen var det en kille som hittat bevis på att hans styvfar ska ha varit the zodiac killer. http://www.youtube.com/watch?v=8Ff1yk0bflU    sen spelade vi lite till fifa och det slutade oavgjort mellan calle,erik & macke+mig, fast egentligen vann vi. hihi
  • igår träffade ja o macke tilda och johan på hemköp, köpte goda grejor och gick hem till marcus för tillagning. Drinkar blev det också, dock var dom gräsligt äckliga enligt mig. Vi sjöng singstar & kollade på true romance ,
    brabra kväll!
  • idag åkte jag hejm, tinas syster alexandra är här. Trevligt, dock verkar dom tycka det är roligt med naturpromenader
    och det tycker inte riktigt jag. Vill hellre stanna inne, burra ihop mig i soffan framför en bra film med stoor tröja omkring mig ! Och nu gick dom, utan att ens fråga mig hahahaha. sikken lucky day .__
    Det är tänkt att vi ska på bio ikväll tror jag, lite mer av min smak. Hoppas på en bra film ,

    tjolong !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0