HÖST-PROMENAD


igår var jag och marcus ute på årets första höst promenad . Mycket mysigt!
vi gick i dalby hage och jag kunde inte motstå att fotografera lite , så här kommer bilderna :




marcus i söta höstlöv & tillagt smink
han klippte sig innan igår också , finfint



Jag på ett sjukt vackert träd
with my new replay, knitted jumper and feak leather jacket



Jag & marcus
snusande sötis i nacken är det bäst som finns



Jag & marcus igen
haha, jag behöver silvershampoo



Gubb-trädet
mitt i skogen hittade vi en ent !



marcus blev trött och satte sig ner
den absolut sötaste i know !



Ann-helens väska
innan promenaden hittade jag den snyggaste väskan
i en garderob hos macke, var tvungen att låna den .



malin & marcus
först var han upptagen med att posa



PUSS
sen insåg han att det var en pussbild och ingen posebild
och då ja, då gick det trevligt till !



forever and always
sen gick vi hem och åt svamp, oliver, pasta, kykling, köttbullar,
sparris, salladsblad m.m.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihhi, du är alldeles för söter ! finfina bilder o hela galoppen, tihi. =)

2008-10-13 @ 13:58:49
Postat av: maliiin

du är alldeles ja du vet :) söter hihi !

2008-10-13 @ 14:13:22
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0