TRÅKIG

okej, skippa mitt prov, har inte pluggat tillräckligt. Nu sitter jag och vet inte alls vad jag ska ta mig till, ska jag kanske köpa kjolen nu istället, eller kanske ska jag bara sitta kvar här, tänka på mitt matkort som blev helt perfekt förutom den där liiiilla lilla detaljen att mitt huvud är tusen meter bredare än det är i verkligheten.. HUH >< Nu har jag både ett fult id-kort & ett fult matkort, vad ska jag ta mig till, det kanske bevisar att jag egentligen är ful eller att min charm inte fastnar på bild helt enkelt. tråkligt vilket som lixom..Jag hade egentligen tänkt mig att dra till nova idag med marcus, men han slutar inte fören vid ett. Ska jag sitta här enda tills dess ? alltså för er egen skull , läs inte det här. Dock ska ja träffa sigrid och amanda vid tolv , så de handlar bara om 1 & en halvtimme, men jag har något mellan en tand. Det stör mig som fan och dessutom är jag hungrig, hann inte äta imorse.Nu kom dock en del från min klass.

Kommentarer
Postat av: tilda

haha alla blir extra breda på matkorten :) no worries!

2008-10-22 @ 23:12:18
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: maliiinn

wha, fy vad onödigt :(

2008-10-23 @ 14:01:12
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0