THE SIMS

känslan när nya dörrar öppnas är rätt så otrolig egentligen,
när man inser något man inte tänkt på förut eller när man förstår något som känts obegripligt .


Nu har jag installerat the sims hot date . Mitt favo-spel när jag var yngre, hihii
Hoppas att jag inte tröttnar så fort på det bara, har inget speciellt för mig ikväll längre och vissa saker vill jag helst inte tänka på. Jag hoppas att jag blir mitt gamla jag igen en dag, kanske nu när jag bytar piller. Egentligen skulle jag tina och hennes syster gått på bio, men tydligen är dom för trötta. Inte såå underligt egentligen när dom åkt skridskor och varit ute på värsta naturpromenaden i flera timmar.
Knappnytt känner jag igen, alexandra visade mig det nyss. Roligt ? ja visst ! kanske inte min humor i ett nötskal, men lite smått skojsamt var det. http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=5

Nu ska jag börja spela så ögonen rinner och tankarna försvinner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0