SUN GOES DOWN

det gick inte så very bra. Jag inrede ett hus iaf, skitsnyggt tycker jag nog det blev. Men nu orkar jag inte med det mer, så trist. Försökte se coops förut, men det orkade jag inte heller med. Allt är tråkigt idag. Kanske är det en bra dag att börja läsa dvärgen. Dvärgen verkar nämligen inte så positiv, mer elak och arg. Jag känner mig i och för sig inte arg tror jag, mer tom. Jag har försökt, senast igår och innan dess var det precis likadant. Jag försökte och det fungerade men sen hoppade allt ur mig. Jag kan inte riktigt stoppa det känns det som. Det finns för mycket tvivel och det gör ont. Nu spelar det ingen roll känns det som. Det var en prövning. Jag misslyckades.

Kommentarer
Postat av: äägg

du är kryptisk!

men dvärgen är bra, läs den! mycket intressant, för han tänker så mystiskt...

2008-10-30 @ 15:43:52
Postat av: maliiinn

mja, jag bar börjat lite smått :D

2008-11-02 @ 15:00:49
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: maliiinn

mja, jag bar börjat lite smått :D

2008-11-02 @ 15:01:00
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0