KVÄLLEN 17/10


idag var det dags för mackes överraskning , han hade absolut ingen anning om vad som skulle hända eller med vem hihi. Dock hade jag glömt att skriva vilken dag vi skulle ses så floyd skickade sms till marcus och frågade var vi var & att han väntade på bantorget. Sen snookade marcus lite till och såg att tulle fanns i min mobils kontkatlista & efter det rååkade han se att calle började skriva till mig på msn och att jag typ bara ojoj, gå macke. Jaja, han visste iallafall inte att ajmol, freyr & jannika skulle med på middagen.



tulle, kjelle, marcus, ajmol, jannika, freyr

Först åkte vi till malmö & käkade på La trattoria . En god, halv töntig restaurang med klassisk spagetti carbonada. Macke fick lite spännande presenter. Av ajmol fick han ett paket med tryffel & av tulle fick han 91;ans årgång. Innan hade jag även gett honom en calvin klein perfym-grejs .

Efter att alla ätit upp åkte vi tillbaka till lund för att träffa resten av folket. Vi var lite tidiga dock, eftersom någon fått den smarta idén att åka till lund innan åtta så att gymnasiekortet fortfarande gällde. high five :D
I alla fall satte vi oss på vigos och mös. Efter att folke, tuva & anna kommit förstod vi att vi att alla inte skulle få plats på vigos, så vi hoppade över gatan till Wrap house.



anna, mont, folke, jag, ajmol & tuva



floyd, chrille & erik



tuva & anna

tack alla för det trevliga sällskapet & tack ajmol för hjälpen med planerandet. Björn var också med under kvällen men av någon tråkig anledning kom han aldrig med på bild . riktigt mysig kväll tycker jag allt. Och som sagt tuva, vi får se till att skogsrundan blir av :)


 

Kommentarer
Postat av: mc

hihihi tack så jättemkt för allt älskling :)

2008-10-19 @ 20:22:10
Postat av: maliiinn

var så jättegod med allt sötis :)

2008-10-19 @ 20:40:36
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: sara

hihi du har skrivit fel datum, oktober är det ju ^^^(man måste vara besserwisser) (ibland) ;D

2008-10-19 @ 20:44:30
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: idahoe

finns det en som heter floyd också? ihihihi , alla dina vänner har så himla fina och roliga namn :D ^_^

2008-10-20 @ 10:47:43
Postat av: maliiinn

haha , de är marcus kompis som han döpt om från ludvig till floyd :D hahah !

2008-10-20 @ 12:03:06
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0