FIKA



wille & hugo

i fredags efter skolan var de fika med just dessa två typerna, trevligt i must say.
Bilden är gammal vad jag förstår, wille har dreads nu & hugo har kortare hår.
Kände ändå att jag skulle lägga upp den för att ge dom nostalgi-kickar.
Iallafall följde de med mig för att hitta just den dära Calvin klein perfym-grejsen som jag senare gav till marcus i present. Jag råkade även tappa en liknande perfym som gick isönder men som tur var såg ingen att den gick itu förutom jag. Pinsamt & dryt kunde de ha blivit.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fikan var najsig och hugo är så söt på bilden ^.^

2008-10-19 @ 20:43:15
Postat av: maliiinn

haha , han ser sjukt liten ut :D

2008-10-19 @ 20:47:13
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0