THAT BOY

svårt att hinna uppdatera både blogg & bdb . BUH :(

Nu kommer en liten update här iaf ! i fredags lekte jag och macke med kjelle + erik . Väldigt trevligt alltså, spelade fifa , NHL och visst det är svårt, men ja inledde med mål thiihi ! De känns ju kul att jag gjorde mål i NHL sen också, dock mitt eget men ändå roligt lixom hihi. Erik & kjellen hade tagit med dricka o chips + ostbågar så vi megade ner allt de där. Nu känner jag dock att mitt sötislöfte inte går så vidare bra. jag åt skumtomtar också i helgen & äppelkaka idag + risen igår + tuttifrutti + apor + äppelkaka igen i veckan + åhhh... attans alltså !
ehm , sen tittade vi på cloverfield , den var bra .

i lördags åkte jag hem till my sweet little home, tilda och malin skulle leka !



Då slutar det alltid i mega posé med mera. Iallafall, vi var tvungna att hämta min syster på bejbi-kalas först och vara barnvakt till henne & anders. Men de lyckades bra, vi sjöng singstar & såg all boys love mandy lane . RIKTIGT brutal och knasig, läskig. KUL iaf. sen fick vi även tagit en del "we are all blonds" bilder. finfint !

idag har jag åkt till daulby svintidigt, 11.15 på en helg ! . Ja , .. Macke och jag var på gåsa middag hos hans farmor & farfar. MYCKET MAT ! tre gånger efterrätt. Trevligt ändå, lite utdraget bara . Sen åkte vi hem till macke och hade det mysipysigt . I REALLY LOVE THAT BOY !

Kommentarer
Postat av: tilda

vi är två grymma posare! plus att vi är sjukt snygga. great combo I think :D

2008-11-11 @ 17:07:07
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: maliiinn

haha i think so tooo ! :D tihihih

2008-11-11 @ 17:11:14
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0