seg.

Okej, så det är söndag idag. KUL
ja var i pincip vaken hela natten, unt i magen , upp på toa, 
spydde lite, låg kvar i sängen, upp på toa, spydde lite till.
sen kom ja på att det nog var en kombination av hunger o baksmälla.

Om ja hade varit en fisk som sixten så hade jag tillbringat mina tidiga dagar i detta landskap.det kanske folk tycker är underligt iomed att jag då inte kan andas, men har man en gång lärt sig så glömmer man inte :)

ÅH . malle då.
Nej men okej, i fredags stack marcus & jag till kjelle. Lekte lite med de nya guitar hero , ni vet de med hela bandet o så.
Erik var där och svingade sig i hängmattan i taket, chrille kom dit och förolämpade mitt fifa spel. Sen ringde agnes o vi kila ut på en askall promenad i dalby. typ en timme och 4 cigg , aj dumma malin. Trevligt var det iaf. 

Lördag hos ida på drinkpartaj. Konstiga drinkar, rätt så intressanta men ändå inte helt okej fast de var ju trevligt ändå .Vaniljvodkan förstörde rätt så mycket , på något sätt så började alla drinkar smaka vanilj. huh. Hos ida var mathilda, tilde, amanda, jag, amanda n och ida såklart. Sixten serverade inte oss utan någon annan :( . Trevligt var det iaf ! tack så mycket ida :)
Sen stack ja o amanda snaaabbbt till city livs för o köpa cigg till johan. Vi han precis och inte behövde man visa legg heller. Känner mig vuxen hähä , nej men okej. Sen stack vi till dalby , hämtade agnes som av ngn sjuk anledning pratade engelska heeeeeeela tiden och var lite väl juubbig med de , hihi. Iaf hamnade vi hos johan sen och såg film och drack. Inte många som följde med i filmen dock, amanda var nog den enda. Men ja, .. agnes bekände sin mörkaste hemlighet och jag flippade, tilda med. hoho, nu blir ni bra allt nyfikna ! synd om er. Sen stack jag till sötisen och han satt där i sin suffa och kollade grim :) . hupp i bädd och så vaknade ja helt groggy o bakis o spydde o allt de ja skrev högst upp.

Kommentarer
Postat av: klaus

lalalalla du är mer en liten katt som vi krypa ihop i mitt knä o äta på mc :)))

2008-11-23 @ 18:11:02
Postat av: makintush

ioioioio , ciioling som köper ciggen själv. tihiih =)

2008-11-23 @ 21:47:58
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: mwaaalin

ja kan vi inte göra de en dag :O??!?!? MC FOR THE WINE HAHAHHA FEL ALLTING MEN ÄNDÅ RÄTT :D

2008-11-24 @ 20:17:57
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: mwaaalin

japp, mister coool. de är jag de :D

2008-11-24 @ 20:18:32
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0