SAMTAL ?



Nu sitter jag här, superfrusen och tankspridd. Jag väntar på ett samtal, det har jag gjort sen igår. Det regnar ju ute och kallt känns det. Jag måste läsa ut dvägen idag men min motivation är inte på topp. Jag känner att jag vill förändra något, eller kanske vill jag bara rensa min garderob. Det borde jag göra snart, den är full med skit. Jo men iallafall så har jag fått en idé, men jag vet inte riktigt om jag kommer orka det beroende på vad samtalet för med sig. Så nu kan jag bara vänta .. Min idée .. har jag haft i tankarna en tid nu. Men dels behöver jag antingen gå webbdesign själv eller få hjälp av någon som gått kursen eller vet hur man gör hemsidor. Sen behöver jag plats också, mitt rum är så jävla drygt. Men inget är olösligt eller hur man säger.

Kommentarer
Postat av: anders ek

kanske kan jag hjälpa dig...

2008-11-11 @ 16:05:32
URL: http://andersek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0