On the run

where did you come from, my sweet orange ?
when i cut you open, i can feel your pain
you've got the ultimate taste
you smell delicious i think
i want to make you mine

Nu har jag varit ute och sprungit lite, så sjukt härlig känsla efteråt alltså..  jag vill börja med yoga och spinning, känner mig helt vilse i min träning. Min kondition är värre än någonsin. Rökningen och tiden som gått har suddat ut all kondition från fotbollens dagar, känns lite jobbigt. Men jag vet att jag kan om jag vill ! TH- Dalby-TH kan jag kanske ha som mål innan året är slut. fast ja , egentligen vill jag bara ha gerdakort och slippa vara ute o springa.. jobbigt. JAJA! Har städat halva min garderob nu , duktiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0