NOT IN THE MOOD

Såklart missar jag bussen. Så jävla tråkigt. Nu vet jag fan inte om jag ens pallar åka .. jävla macke, egentligen inte men jag menar, jag hade lätt kommit och mött honom speciellt om de var så långt mellan. Men nej han vill hellre spela tv-spel. vafan ska jag komma dit för då.. Jag är sugen på choklad och allting bara fuckar sig idag. När jag skulle tända lampan dog den - när jag skulle dra ut hårtorken ur eluttaget ville den inte släppa - när jag skulle ta halsduken från hängaren fastnade den - när jag skulle stänga av datorn fastnade den - när jag skulle äta clementin blev jag sjukt kladdig . M.M. dessutom ringde de och jag bara OH ! samtalet, men så var det någon som ringt fel från coop food eller jag vet inte men något underligt i uppsala eller ngt liknande. Nu vill jag nästan inte att det ska ringa för jag är på ett så fruktansvärt humör och säkerligen är det inga goda nyheter de för med sig heller. Men ja , så .. hur ska jag göra .. jag kan alltid dra lott eller slå tärning om det. Men så jävla drygt .. åh , vafan. men jag vill ha choklad iallafall.. Jag kan alltid köra en fuling och stanna hemma tills han spelat i ungefär en timme, då kan han ju inte skylla på de känns det som .. men åh, kul om han inte vill .. nej , men jag är röksugen också och jag är snart klar med jävla dvärgboken. yippi ! Kanske ska stanna hemma ikväll, palla sova borta egentligen inte nej, varför ? jag kan lika gärna sova hemma. Grönt te är så jääävla underbart gott och bra , läste i en tidning att de förbränner en massa och så . My hardcore kompis sophia bush gillar det minsan, hon e allt cool hon. hähä __.
 






tänk dig själv att bara kunna gå ut på google och hitta en snygg bild på dig själv. FEHT !

Kommentarer
Postat av: tilda

du är så fin malis! älskar bilden. och sophia bush är också en snygging fast inte riktigt samma klass tycker jag! och du ska se att allt ordnar sig.

2008-11-12 @ 22:32:22
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: tilda

du är så fin malis! älskar bilden. och sophia bush är också en snygging fast inte riktigt samma klass tycker jag! och du ska se att allt ordnar sig.

2008-11-12 @ 22:34:38
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: tilda

ååh jag hatar sånt här., nu vet jag inte om min kommentar kom fram, men iallafall så tycker jag du är galet snygg, och sophia bush är nästan lika snygg, och du ska se att allt kommer ordna sig tillslut. <3

2008-11-12 @ 22:41:21
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: mc

din pojkvän verkar värdelös!

2008-11-13 @ 19:18:47
Postat av: maliiinn

tack tacktilda haha :D . du med !

2008-11-13 @ 19:19:27
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: Amanda/cloetta

Åh, !In the mood! är en kul låt att spela wiiie!

haha.

2008-11-27 @ 17:23:34
Postat av: maliiin

hahah :D

2008-11-28 @ 00:16:42
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0