MELLAN ETT & NOLL


Nu är lovet till ända. Tråkigt och jobbigt ja ...
Jag har ändå gjort en del roliga saker tycker jag.
i onsdags bjöd ida på middag och träffade sigge amanda och henne, alltid lika trevligt.



Hon bjöd på trerätters middag bestående av;
förrätt - avokado halvor med räkor & majonäss för den som digga
huvudrätt - lasange & sallad med fetaost
efterrätt - kärleksmumms eller också något helt annat som jag inte minns fast de var samma kaka.
dricka - päron/äpple-cider

Torsdagen tillbringades i sängen till klockan 14.26  Efter det åkte jag in till lund, träffade tuva & anna på bussen. Trevligt !
i lund lämnade jag tillbaka Nio liv och sen gick jag till kulturen & träffade macke + ajmol. Efter det drog jag och macke hem och köpte hämtmaut. GOTT & mättande mycket. Vi skar också fram ett pumpa huvud för halloween känslan. Sen tittade vi på into the wild , riktigt bra var den precis som calle unt anna sagt.

Fredag, ljuva fredag. I can't remember ..
Jo jag cyklade nog på mackes träningscykel i ungefär .. 5 minuter 4km & 8 kalorier eller vad det var det stog. Sen åkte vi in och hyrde 2 skräckfilmer, pojkän & jag. Han sålde lite spel & vi satte oss på GH och tänkte högt. På kvällen kom en drös med pojkar & flickor (iofs bara en flicka) av alla dess slag. Kjelle erik h chrille mattias folke catrin macke & jag tittade på de oerhört bra filmerna och skrämde upp varandra. Nej men ändå..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det gör vi om? =)



ps. har du fått rubriken från bo kaspers orkester?





ps2. om inte, lyssna på den. den är söt.



ps3. jag har lagt upp en bild på bdb!!!!!!!



2008-11-04 @ 20:53:43
Postat av: Anonym

asså jag mena att låten var söt...hm

2008-11-04 @ 20:56:18
Postat av: maliiinn

jag har inte sett någon rubrik :O :D

men jag har sett din bild ! och den var sago-lik !

vilket rimmar på rubrik :D hihihi .

2008-11-05 @ 15:27:15
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: amanda

asså ja menade rubriken på ditt inlägg...ju

2008-11-06 @ 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0