MATERIALISM


Jag är en sån jävla materialist !
Nu sitter jag här och mår härligt. Bara för att jag vet att jag kommer få en digital systemkamera i julklapp och för att vi ska åka till nova imorgon och köpa tapeter till mitt rum och kolla på olika kameror. pysch på mig .. Jag är också glad eftersom vi av någon underlig / misstänkt anledning har ALLA kanaler på tv;n . Vi har haft det sen i fredags, egentligen ska vi bara ha svt 1, 2 , tv4, 6an, axcess tv + lite fler skitkanaler. Jag är skitglad ! har suttigt och tittat på Desperate Housewifes m.m. hela eftermiddagen. Måste ju njuta nu när vi har dem, tror dock att dom kommer försvinna snart, känns som ett sånt tricks bara för att vi ska beställa viasat eller ngt sånt. Haha mattias trodde att alla hade kanal 3 & 5 . Lite knas men så är det när man är rik kanske. Fast det är inte jag dådå, så jag borde inte få vara med i the funny tv world .. Dock har min lossas mor (tina) blivit befodrar two times nu så lite rikare är vi nog. Med tanke på kameran jag kommer få så .. stämmer det nog väldigt bra.

Vill ni se mina fina tapeter ? ja har ju inte valt än, men jag har iofs kollat på massvis, ni kan få se några! De ska vara fondväggar och så där, därför dom är så oerhört detaljrika:



HANNA heter den, plus en massa siffror.


Denna gillar jag nog mest.

Kommentarer
Postat av: drycken malt.

mja, ja tyckte den översta faktiskt. e de grön som gäller annars.. ?

2008-11-02 @ 23:15:18
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: maliiinn

mjo men den översta kostar fem gånger mer :O ! den är snygg visst.. men jaa .. jag känner nog inte för den nu till vintern :) menar du i resten av rummet ?

2008-11-02 @ 23:36:18
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0