JOBB !




B T W glömde jag att nämna att jag fått mitt älskade juljobb på posten nu ! ska jobba hela vecka 51. alltså blir det knas i skolan men det är jag van vid och klarar för hoppningsvis av. tilda och jag kommer jobba samma pass och dagar vilket är ett hjärtasfröjd ! Jag tror dessutom att en bok tilda precis läst ut hette så och därför har jag lagt det på minnet ? Iallafall räknade tilda ut att vi kommer tjäna ungefär 3300kr om inte mer, mer hade ju inte suttit helt fel. En sak som sitter fel är att jobbet är innan jul och inte efter men det är ju en självklarhet eftersom julkort skickas före julen och inte efter, i vissa fall är dock folk sena och skickar dom i efterhand bara för att de glömt eller inte pallat och sen kan säga att de visst skickat men måste ha blivit något fel på posten eller något liknande. Det jag ville ha sagt har jag glömt, nej de har jag inte för nu kom jag på det igen. Jag ska ju önska mig en mp3 i julklapp men jag behöver den till jobbet eftersom jag kommer dö av trisstess annars tror jag, fast iofs kan jag och tilda sitta och prata säkerligen men ändå, musik är alltid skönt om man vill fördriva tiden. GODNATTNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0