jag klippte mig en bit idag

ja, typ 7cm åkte av. Det blev inte särskillt smickrande :( kan vara för ja bara klippte av de helt brutalt för kammen fastnade i de heeeela jävla tiden. Men för fan lixom, pallaa .. macke skriker o drar i min koorta knut . Nu ska vi gå ut, de snöar ju som sjutton o läskil gillar snö, hugo med !



Men sen så tänkte jag nog skapa denna frisyren på mig själv. Det tyckte marcus och det tycker jag. Blont eller brunt ska de bli igen, inte än men den röda färgen är rosa nu och varje gång ja duschat blir handduken röd, kan vara för de var toning o inte färg, fast de stog ju att de var permanent.. så nu är ja lite arg.


Jag gillar denna frisyren också, men min lugg är ju kort så det blir ju relativt omöjligt inom ett visst antal månader..


Och du är ju också snygg. Nu ska jag gå ut . eskil har börjat tugga på morgonrocken :(

Kommentarer
Postat av: ääg

den sista va ju lungt snyggast! den sak du ha =)

2008-11-21 @ 21:16:10
Postat av: tilda

fast hårfärgen var ju sjukt billig också väl så det är kanske därför =) jag tycker inte sista, antingen första eller andra, lyssna inte på agnes!=)

2008-11-21 @ 23:08:38
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: klaus

den översta är snyggast! den har jag också funderata på att hhaaaa men mitt hår är för kort för de=(((

2008-11-22 @ 11:55:17
Postat av: malin

mejn ! , att alla ska säga olika hahah :D . buuhh stackars sixten :( men håret växer snarty ut igen hihih :D . o ja de beror nog på att hårfärgen va så jävla billig tilda, 30kr är inte mkt direkt haha :) , så nu stor de 2 på ettan , 1 på tvåan o 1 på trean :// hum.. får se :D

2008-11-22 @ 14:19:08
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: sara

haha, och nu står det 3 på ettan, 1 på tvåan och 1 på trea! :)

2008-11-23 @ 17:36:45
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: mwaaalin

hahaha :D okej , ja den verkar bli vinnare i de här inlägget :)

2008-11-23 @ 18:06:17
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0