HUMICUMI


Jag är glad, mitt rum har nya tapeter. Macke hjälpte mig tapetsera i lördags. Vi sov i mitt tjockadunntäcke och livet kändes bra. Nu har jag rött hår också, jag bytade hårfärg i fredags. Min dag var nämligen mycket speciell då. Jag vaknade och tog inte i linserna, jag skulle till optikern för glasögonundersökning. Jag tog bussen nio och jag hade tid 10.20 så först gick jag till agardh eftersom jag ändå skulle få ett samtal där ifrån senare om jag inte själv gick dit. Jag pratade med anna hall (som jag tror hon heter), hennes dialekt är fin. Lärarna och rektorn hade sagt att jag gärna fick börja där igen så nu börjar jag imorgon(måndag). Efter samtalet med syon gick jag till optikern, valde bågar och tog med mig tre stycken för att överväga. Tina och far var med och vi åkte till willys och köpte billiga saker, jag köpte mint choklad hårfärg för 30kr (röd&brun) + en korv med risgrynsgröt. Sen åkte jag till marcus på kvällen och eskil åt upp mina stövlar, ann helen suckade. I lördags åkte vi till th och tapetserade, sen gick vi på promenad i th, det tyckte jag var mysigt. Sen såg vi lilja 4-ever, så deprimerande och hemsk, vi åt pop corn. Sen ville marcus se djungel george, så han gjorde det och jag hoppade upp och ner i trappan, jag skickade mejl till olika lärare och förvarnade om att jag skulle dyka upp. Sen sov vi i mitt härliga rum. På söndagen (idag) fick vi skjuts av min far till dalby och sen åkte vi med AH till nova för att köpa skor. Jag köpte ett par bruna stövlar & ett par svarta låga skor med dragkedja. Marcus köpte de sötaste svarta tomteskorna så jag blev helt avundsjuk, ville också ha sånna.. de kostade bara 99kr. Dock fanns de bara i storlek 41. Han köpte också ett par i vans-modell. Sen åkte vi till dalby igen och mös resten av kvällen.

Nu sitter jag här och är lite nervös. Dels för att komma tillbaka till agardh imorgon, dels för att jag ska börja käka nya piller, jag vet inte alls hur jag kommer bli av dom. Sen är jag nog lite nervös för ... nej inget mer, men det känns ändå som detta var en del. Nu är klockan för mycket och jag ska gå och lägga mig. Ursäkta att jag uppdaterar så dåligt här. hade varit mycket lättare med hjälp av en lapptop.

Kommentarer
Postat av: anders ek

what? jaha. vem ska jag nu bjuda på kaffe?

2008-11-17 @ 11:01:36
URL: http://andersek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0