FÖRSTA ADVENT 30/11

har haft en bra dag enda tills nu. Kanske skriver om det en annan dag för nu orkar jag inte riktigt.

Iallafall, lördagen var också trevlig. Jag var hos marcus tillsammans med deras släkt och firade macfar som fyllde 52. Vi åt massa god mat och efterrätt. Efter det blev vi hämtade av min pappa och åkte till torna hällestad. Vi laddade upp lite med singstar och sen stack vi till Tuva-Ebba-Simons 18-års fest. Vi kom dit vid elva så rätt sent men det var trevligt och jag träffade även på lite old friends från spyken tiden.

Idag så vaknade vi hos mig, åt fulle och blev hämtade av macfar. Vi stack in till lund och gick på kulturen med hela strandbergsfamiljen: ann-helen, sanda, petra, jakob, freddy, thomas, macke & malin. Vi såg ingen björn källman detta året men kulturen är alltid mysig. Efter det skulle macke och thomas leta skjortor. Det tog en faslig tid och macki, nu kan du aldrig mer klaga på att jag är seg när jag shoppar, du är minst lika långsam! De hittade vars en skjorta och vi for hem. Polisen hade spärrat av massor med gator så det tog en hisklig tid för oss att komma ut ur lund. När vi kom till dalby drack vi glögg och somnade. En intensiv helg har det allt varit!

Kommentarer
Postat av: mc

en förträfflig helg avec toi! =) !!

2008-12-01 @ 14:25:04
Postat av: maliiin

toalett toalett :)

2008-12-01 @ 17:26:13
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0