DONE !

Så nu har jag fixat mitt hår . Finaly :

this is me, jag är inte så värst bra på att posa så take it or skit ire hehe ..
Jag fick lixom bara nog idag så efter skuulis, där vi föresten hade en grabb från sydsvenskan på besök,
hans namn var leif och han levde på sjuttiotalet, dessutom jobbade han under den tiden. hah nej okej .
Iallafall efter skolan så gick jag till frissan som man kanske ska byta namn på till något mer manligt eftersom de var två män som klippte till folk där. OH NEJ SÅ KUL :) Jag satt i en timme och väntade på min tur, 6st var nämligen före mig men jag skulle inte ge mig. Inte nu när jag var sååå close the finishline! Så klockan var kvart över tre när jag kom och kvart över fyra när jag fick blekning i håret. Det fick jag då sitta med i 1h, dels för kön var enorm och dels för de röda var såååå jävla segt på o försvinna. Sen blev jag schampoonerad och balsamerad, därefter klippt. Klar var jag inte fören ungefär 18.03 . alltså ungefär 3 timmar tog det hela. Men jag är nöjd ! Sen gick ja hem till macken o mös. Snart ska jag ut på promenix med tuva så tjilong ! happy song :) sovmorgon till 10.30 imorn btw.

Kommentarer
Postat av: klaus

:))))) bra att du fixaaaa allt jag som ville men de blev fint :D :(

ha mössa imorgon! 'r det ljuuust? vad fick du betala snutttisisis?

2008-11-27 @ 07:58:17
Postat av: maliiin

ja fick betala 420kr , :/ men jaaa de e ljuuusst som på bilden o jajajajajajajaaa :D mössis

2008-11-27 @ 09:40:58
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: Emmmma

levde han på sjuttiotalet? ärhan död nu? VAR HAN ETT SPÖKE? :o

2008-11-27 @ 20:01:45
Postat av: maliiin

hahaha, emma då :) nej han lever fortf , jag gillar o skriva så bara seruu :) alltså han började nog jobba då elle rngt för han hade jobbat på sydsvenskan som fotograf i 30år :)

2008-11-28 @ 00:12:48
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0