AGARDH & SPYKEN


Från Lagfesten! då jag still hade blont hår.
Jag är som sagt så jävla velig, så sött av alla från spyken som sagt de kommer sakna mig och sånt, även om jag inte hunnit gå där så länge lixom.. men ja. Det är sorgligt, helst hade jag ju velat välja ut lite roligt folk som ja tkr mkt om, tex. tilda, crulle, anders, olle, markus, tilde, sara, amanda, helen, emma, hugo, martina, wille, julia, sara, laura, andré, linda, chrille, kjelle, erik åååh många fler och typ bara placerat dom på agardh . varför inte lixom, där finns också samhäll :) . fast synd om tilda då som går nv. aja, alla kan inte ha de skönt. Agardh idag iallafall, kändes riktigt bra. Först var jag på spyken och snackade med syon, skrev på papper & lämnade böcker m.m. Sen gick jag till min historia lektion på agardh och det jag har att ta igen verkar inte allt för jobbigt. Jag ska läsa lite om medeltiden och sen ska vi diskutera det jag och läraren haha, plus att jag ska skriva ngt om källkritik & göra uppgiften de håller på med nu. Efter det var de mat på tengan! God sås för en gångs skull, men alltså potatis o bacon ? vilken annan skola serverar det? haha. Sixten var som hon alltid är, skickade lappar på historian om alla sina BOYFRIENDS och om sitt eget namn till och med, jo men visst . Och ida, vi ska träna så jävla mkt på gerda nu, fehtaste tvättbrädan kommer det bli ! Å sen har vi liiiilla amanda som jag tycker är så söt, de är de andra också men amandas hår, det är intressant, de är de andras med, men åh. Kul att vara tillbaka iallafall. Fotolektionen var väl som väntat, mycket babbel lite verksta. Men inte så konstigt eftersom jag inte visste vad jag skulle göra än. Iallafall är jag jätte pepp! Jag ska fota dokumenterande på amnestys happening för att fira de mänskliga rättigheternas 60årsdag (6 dec, antagligen på wickmanska, VÄLKOMMNA?!). Sen ska jag fota homosexuella/folk som spelar homosexuella till en amnesty grejs. Jag kan använda dom bilderna som min moderna jesus på något sätt. HUM. Eller jag förstod inte uppgiften (upgaven på dansk) helt, men det löser sig. Crull + agust är en duo, trevligt trevligt med folk som vågar . Just nu så ska jag dock först fotografera med diafilm och jag behöver ett tema. Jag har några idéer men om någon kan komma på ngt mer skoj så skriv gärna :) ! Aja, sen åkte jag till dalby och fikade med agnes & jenny ! trevligt var det. Sen hade jag ett litet deep-talk med mont och nu är tilda påväg hit, vi ska dricka vin och fira att vi inte har d-dag imorgon som katte & polhem. 
ajöken! 

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag älskar att försova mig, man blir så glad när man inser att man verkligen soav ut. dock är det väl inte så kul om amn skulle göra ngt viktigt ^^ och jag kommer sakna dig! du får komma oh hälsa på på spyken snarast! :P

2008-11-18 @ 15:14:17
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: klaus

snarare brist på boyfriends =(((

2008-11-19 @ 16:58:50
Postat av: malin

åhw jo de e jätte skönt ! :) det ska jag allt ! kmr sakna er också :(( . .

2008-11-19 @ 19:43:31
URL: http://awiyh.blogg.se/public
Postat av: malin

äh, sixten ska inte vara så dramatisk!

2008-11-19 @ 19:43:48
URL: http://awiyh.blogg.se/public
Postat av: klaus

annars kanske hon tar digggggggg

2008-11-20 @ 08:29:22
Postat av: malin

tar mig ? :O

2008-11-21 @ 15:00:48
URL: http://awiyh.blogg.se/public
Postat av: amanda

va vad äre med mitt hår va?

2008-11-22 @ 13:19:26
Postat av: amanda

va vad äre med mitt hår va?

2008-11-22 @ 13:20:12
Postat av: malin

de vet ju alla amanda :D de bara e såå licom :D

2008-11-22 @ 14:22:14
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0