11 december

Alltså ! Jag är riktigt trött för en gångsskull. Jävla polhem tider och sånt, ta bussen haaaalv åtta ! Herre gud lixom. Men jag kommer få det rätt mycket jobbigare när bor hos mamma. Så jag ska skatta mig lycklig, fast ändå inte för där går iallafall tåg o bussar. Ehm detta skulle jag inte alls skriva om egentligen, utan att det är skamligt av cdon att byta priser så här bara för det är jul snart. Dom har höjt priset på desperate housewives säsong 3 med ungefär hundra kronor. Fast egentligen spelar de ingen roll för jag ska inte köpa någon men ändå. Jag vill ha mysiga skor. Fotade lite idag, ni kan ju få en chans att se bilderna. hähä , fast alla är inte tagna idag, but many are:


















Påminner mig om vinter, konstigt. Jävlaar i de var kallt de är .

Och här har vi hårfärgen jag vill ha men inte har. Hur skaffar jag den ? :(

Vi har en vårtunna eller vad det är, som man eldar i. Det gör ont ibland.

myself in my greatest moment öh.

min utsikt ungefär. Mja, typ tjugo meter från tomten.

And i just lööövv christmas food !

Min mamma dissade mig idag by the way. Hon stog ute på lastpallen, ja ni vet bakom systemet, så såg ja henne stå där o röka genom en ruta. Så jag började såklart banka, men hon låssades inte höra det . Fy bubblan.
Imorgon är det lucia !

Kommentarer
Postat av: mmmcc

hihi du e supersöt! :D. o hur vet du att tomten va dääääär :( ?

2008-12-11 @ 22:41:47
Postat av: malin

knassssssssssss ? var , var var, ? tomten var ????? :O

2008-12-12 @ 19:47:47
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0