School is tuff, but i'm tuffer !

Om ni vill ha lite kul läsning, läs http://www.fetaost.blogg.se för sixten kan bara inte sluta vara skojig . hiih , jag känner mig så jävla stressad nu. Jag måste räkna ungefär 70sidor matte tills v.51 i think. Vi ska ha nationella då och tanken på att jag inte ens har hämtat matteboken gör mig liiite stirrig. Sen fick jag brev från posten idag också om att jag glömt skicka in anställningsavtalet med underskrift. Sååå klantigt. Dessutom försöker jag göra historiearbetet och det går inte alls bra. Jag ska skriva om Leonardo Da Vinci hade jag tänkt, men det går lixom inte att börja. Turligt att det inte ska lämnas in förens på torsdag.. men ändå. Sen är jag efter i foto också. Fast jag gör framsteg iofs. Håller på med de abstrakta bilderna och jag har lämnat in mina diabilder. Såå, jag har bara 2 dokumentärbilder, 1 bild på modern jesus och en i en kyrka, en fotoanalys på cissils bild, en fotoutställningsrecension. Men sen tror jag det är pretty kind of done :(

OH ! The most wonderful thing have just happend , fick reda på att historian inte är förens till nästa måndag. It's such a relive .. Jävla leonardo, hur kan han var så hiiimla tråkig men ändå så faschinerande ? Jag vet inte ens vad jag ska skriva, han gör mig stum i fingrarna.

Imorgon ska jag äntligen till doktorn med min mage, inte så att jag är gravid eller så, nejnej. Men den senaste tiden har jag haft unt i den utan anledning enligt mig och det känns ju bara creapy. Så vi ska åka in och checka tarmen, se om det är hål i den eller vad som e på G. Så där rök min sovmorgon ! Fast jag hade ju en idag istället så jag ska inte klaga, fast jag sov ju inte eftersom jag hade ont i magen och försökte få en läkartid vilket kan vara ytterst ansträngande faktiskt. Därför borde jag klaga, fast det har jag ju redan gjort ett tag nu.

Julkalendern och chokladkalender, det är mysiga saker. Även om jag inte tänkt titta på julkalendern så tycker jag det är charmigt att den finns. Chokladkalendern är god men lite jobbig också för man äter alltid för många dagar .. Nu har jag lixom ätit sex stycken.

Kommentarer
Postat av: klaus

awwwwwwwwwwwwww du e söter malllll jag måste kmomma på nåt bra o kalla digggg

2008-12-01 @ 21:49:53
Postat av: mmccc

du får inte ääättta meer nuuu :(

2008-12-01 @ 23:09:26
Postat av: maliiin

jaapps , de måste du sigger ! . hihi :D

2008-12-02 @ 11:20:42
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: Stinalee

Bli medlem via min länk här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201 och här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 så har du chans till att bli länkad på min blogg :)



Psst! Gäller endast denna vecka och jag ser vilka som blir medlemmar.

2008-12-02 @ 11:26:53
URL: http://Http://Stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0