postenblogg dag 6

imorgon är sista dagen på postan! ska bli superskönt. Efter det bär det av till ida som jag ska ge julklappis till. Åh alltså jag kan verkligen inte skriva, supertrött.. har slått in paket i typ två timmar nu, tro inte jag köpt såååå många presenter . de har jag inte, men de tar typ en timme för mig o slå in två paket :( slutade efter två timmar idag btw, så fick pengar för 4 timmar då vi inte behövde jobba, fast tilda jag o elisabeth hade svårt att ta oss hem så inte förens åtta var vi i th. Alltså tillbringade vi typ ööh från 17-19 o frös typ sen åkte vi buss och fick skjuts. Nu ska jag sova. hahaha halåå, ni kanske vill ha en bild av mig . det går inte , ja hade tänkt lägga upp en på alla fina paket men jag orkar inte fota dom nu . de e förseeent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0