Postenblogg dag 2

Idag var ingen rolig dag. Vaknade först av ett jordskalv, hela sängen hoppade och det kändes som om jag skulle rasa igenom golvet, sjuukt coolt ! Det senaste jordskalvet i sverige var för ungefär hundra år sen, vilket är supertufft, tänk vad man får uppleva lixom, once in a life time!
Jag vaknade lite senare med sjukt mycket huvudvärk och bestämde mig för att ta en senare buss, men huvudvärken ville inte försvinna, jag tog en tablett men det var fortfarande svårt att somna, det lixom bultade. Sen åkte jag iväg efter många om och men vid 10.50 så kom i slutet av svenska lektionen vilket var okej eftersom vi hade betygssnack; mvg lutar det mot i svenska A beroende på vad spykenläraren säger om mig. Efter det var de lunch och sen matte, på matten gjorde jag mest ingenting mer än bestämde med Staffan om att göra matte B undertiden som de andra räknar matte c. Jag gick upp till syon sen och lämnade in mina IV-val; engelska C & naturkunskap B. Sen bar det av till malmö och posten med tilda & bettan. Det kändes inte alls så jobbigt att sortera kort idag. Kanske var det för att det var kväll och tiden gick fortare eller så var det för att jag hittat en kamrat att snacka med, eller så var det helt enkelt för att vi fick sluta en timme tidigare och egentligen två om man räknar från då dom sa att vi inte behövde sortera kort mer. Nu är jag hemma, helt slut och ska snart hoppa i bingen. Imorgon jobbar jag 9-15.

Lön
87kr / h
ob vardagar = 17kr
ob helger= 37kr
1 vecka = 4166kr

Kommentarer
Postat av: klaus

FAN VAD MYCKEY MONNEYYY

2008-12-17 @ 16:43:14
Postat av: maliiin

fan vad feht med nice med mkt money :D hihih ! & nu har jag lite mindre än hälften säkrat hihih :D

2008-12-17 @ 16:48:13
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0