Postenblogg dag 3

Hej alla glada solstrålar jag vill fånga ! Jag är hungrig som ett svin och fattig som en tiggare men ändå sugen på choklad. Idag har gått snabbt, en rolig sak var att jag hittade han jag arbetar meds bdb och han är en riktig tönt hihi, macke du hade hållt med mig, en sån spännebög som gillar bilar och steroider. Nu ska jag snart iväg till marcussnarkus även om jag inte får någon choklad. Iallafall bytade jag inte pass imorgon och det tror jag var utomordentligt smart, nu kan jag åka till mormor istället och hämta pengar så jag har råd med stuff till på söndag. Så här ser mitt schema ut:
torsdag: mormor, lunch i skolan, posten 15-21
fredag: posten 9-15, julhandla med marcus utan pengar, kulturen
lördag: sovsovsov, posten 15-21
söndag: posten 9-15, ida sigg ama cisil
måndag: sovmorgon! julbak med tilda jenny agnes una, glöggkväll macke mont emelie rebecka erik m.fl. kanske?
tisdag: lillejul hos marcus
onsdag: julafton hos mamma ?

NU MÅSTE JA TA BUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0