Ny vecka, nya skor


Mackes syster är en räddare i nöden! Skorna var slutsålda i göteborg idag också men som tur är så köper sandra skor hon aldrig använder och här är ett par av dom som hon tar med om en vecka så jag kan prova. Superduperapbrah.

Jag verkligen hatar missförstånd. Saker kan bli så jävla fel men ändå inte vara det .. hum , jag är hungrig nu och desperate housewives kallar på min uppmärksamhet. Imorgon börjar postenjobbet and how fun isn't that. Jag vet inte riktigt känns rätt jobbigt bara, måste lixom vara i skolan vissa dagar och sen posten på kvällen. Feht med pengar är ju alltid bra förståss.. Så det är väl därför man gör det och jag har för mig att jag tyckte det var roligt förra året.

Åh , nu får jag dåligt samvete. Tina vill titta på film med mig, men jag vill inte riktigt se någon film. Känner mig desperate housewiveig eller något.. Nej egentligen bara sjukt trött och osocial.. men hon lät besviken när jag sa nej, jävlar vad egoistisk jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0