Postenblogg dag 1

idag är jag en snörvel. Jag har snörvlat mig igenom hela dagen av kortsortering. Minns det som mycket roligare att sortera julkort iallafall första dagarna förra året, nu är de mycket mer invant å tråkigt. Det spelar egentligen ingen roll för jag ska ändå jobba och jag vill ha mina pengar och blabla. Imorgon jobbar vi kvällspasset 15-21. Funderar på att byta pass på torsdagen iomed att jag inte ska göra np i matte B, då kan jag lika gärna jobba under dagen. Och sen har jag funderat på att jobba kvällspasset på onsdag istället så jag inte får för mycket frånvaro i skolan, men det vet jag inte om jag kommer orka. Rätt skönt ändå att jobba morgonpassen. Vi kommer tjäna 3612kr + OB på en vecka, lätt att jag ska jobba i vått och torrt hähä.

Jag använder mest min tid till att tänka, alltså nu när jag jobbar. Jag har rätt mycket att tänka på eller tänka om. Hur mycket tid jag än lägger ner på mitt tänkande verkar jag inte komma fram till något bra. Jag kanske borde sluta tänka helt bara, fast det går inte riktigt för då gör jag dumma saker som jag kanske inte vill egentligen.

JAG ÄR SUPERGLAD ! vann en beta precis & kom till nivå 8a i tetris. kanske inte så bra vad vet ja ! men det känns iallafall bra i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0