LUCIA

åhh . Jag har hittat ett par skor som ser sköna ut, dom är slutsålda. Det gör mig lite arg.. Fast har jag tur så kan marcus syster köpa dem i göteborg, finns typ fåtal kvar där. Det är wannabe uggs som jag vill ha. Söta små. Här är en bild på
Orginal uggs.

Så fina men dock dyra som attsingen..
Marcus och jag har gjort lussebullar hos min mamma idag. Igår var vi med kjelle & erik å lussevakade. Dock somnade både erik och marcus klockan två.. Men vi spelade lite fifa och såg film. Mest sunes jul och hot fuzz. Vid fyra åkte vi hem, alltså hade vi varit på movienighten hade vi varit sååå tired nu och dessutom hörde jag av ida att de bara varit b-filmer som visades, lite nöjd ändå att man inte betalade dyrt och stack dit :) Vi gick en promenad nyss i landskrona. Rätt scaryyy men med mannen min vid sidan så kändes det tufft hähäh _________.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0