JACK-POTT !

Okeyy, so i figured . I've got a new jacket ! LOOK EVERYBODY :
What a tasty little thing. Gillar den verkligen. Så Jesus Christ Superstar var skitbra. Judas var ashet och outshineade ola salo rätt hårt tycker jag. Fast visst var ola en riktig jesus, men jo för det var han ! Slutet av teatern var bäst, då hade jag till och med kommit på att dom visade vad det var för olika dagar på en skylt över scenen.. Japp, sen åkte vi till dalby och åt ostbricka som marcus syster hade fixat. Riktigt gott (Vi åt även JÄTTEGOD kina-mat före teatern), speciellt chili-kexen ! Imorse övertalade marcus mig att inte kolla på mobilen när den ringde utan bara stänga av den och låssas som ingenting. Jag följde hans hårda ord och vi försov oss såklart. Sen var min mediaproduktionslektion inställd så jag hade verkligen inget annat val än att stanna hemma. Vi gick ut med doggsen lite och mös. Sen vid tre bestämde jag mig för att åka in till lund för å köpa en vinterjacka, tina hade ju sagt att där var massa på rea. Ida mötte mig på hm och vi hittade vars en jacka för halva priset! Bingo. Sen kollade vi på lite andra festligare saker, som röda mössor å klänningar. Det var tur att jag åkte in idag för imorgon skulle allt som var nedsatt på halva priset återgå till sitt normala pris tydligen. Rätt creapy . Sen åkte jag hem. Nu ska jag snart sova. Byebye .____

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0