If there's anything i can't stand

André är borta. Jag tycker inte om det alls ..
Det är snart jul, jag gillar inte riktigt julen , fast det lyckas ingen riktigt förstå .Min pappa gillar inte heller julen och han försöker alltid göra den så hemsk som möjligt för oss andra, nog därför jag inte gillar julen. Jag gillar tomtegröt, vörtbröd, glögg, lussebullar, julskinka och rödbetssallad. Dessutom har jag dåligt samvete för var jag ska vara i jul. Jag vill inte vara hos pappa för han gör allt så trist, men det är ju synd om mina syskon då, jag vill va med dom .

Jag hatar att fråga dig men inte få något svar. Vad har jag gjort lixom ? Det typiska med dig är att det alltid kommer poppa upp tillslut men då har det redan sabbat massa under tiden som man inte vetat något. Dessutom kan du inte säga att det inte är något för det märks och du borde veta det tycker jag. Vi känner varandra så bra ju.. söta du

Det känns grått ute, min historia är klar men inte sååå jävla bra tycker jag. Imorgon ska jag räkna matte som fan även fast jag inte orkar och inte vill eller har någon som helst liten gnutta lust att göra det. Jävla matte B. Men jag har tänkt nu, jag ska nog inte läsa matte C , tror inte jag kommer behöva det och jag tror inte jag kommer orka det. Tänk såå mycket bättre jag kan vara i de andra ämnena om jag slipper tänka på matten hela tiden . hähä. nej så funkar jag inte .. fy

Kommentarer
Postat av: A

Haha, ja det var nog något sånt. Hoppas jag får tillbaka min världsbästa mamma igen (har ju inte haft någon annan.. men jag har mina aningar på att hon faktiskt var världsbäst!) :D<3

2008-12-08 @ 00:02:22
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: klaus

matte cccccc är kuuuuuuuuul

2008-12-08 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0