Hello little girl

Hejhopp ! snart är det jul.
Veckan bara rullar fram skiiitsnabbt också, man hinner knappt stanna upp o kolla runt. Det är frost ute och klockan är tolv på min sista skoltorsdag, eller nej. Nästa vecka ska jag vara i skolan tisdag & torsdag också, resten av tiden jobbar jag. Kommer bli tufft. Igår firade vi jakob, mackes systers pojkvän, som fyllde 28. Trevligt trevligt och gott var det också, det resulterade i att vi inte åkte från malmö förens vid halv tolv. Så jag fick la sova över hos macken och ändå kom jag upp och iväg till skolan imorse. Ack så tidigt jag var där! Marcus började kvart över åtta eller ngt sånt så vi var tvugna å ta bussen halv åtta, sviiiiiiin tidigt ! så jag satt i skolan en timme och skrev på ETA-pappret som skulle lämnas in idag. Sen fick jag ont i magen som sjutton när rektorn kom in i klassrummet och snackade, så jag åkte hem.  Nu har jag druckigt proviva och det känns lite bättre.

Jag har bestämt mig för att nog gå intensivkurs. Tina o pappa är så upptagna att vi knappt hinner övningsköra en gång i månaden. Jag har typ kört tre gånger och jag fick sånna handledarpappersgrejs i augusti.. Liite dåligt. Men ja, intensivkurs låter nice.

I februari fyller malin 18, så nu har hon tänkt lite och kommit fram till att hitta på något. Kanske sån svinstor fest eller bara mysigmiddag. Jag får se.. I vilket fall som helst är mina närmaste självklart bjudan på båda :) ! Jag funderar på att ha det fredagen den 6/2 eller lördagen men då fyller ju jenniin år.. får se hur det blir ! Men boka inte upp er den helgen helst hihhi.

OW MY GOD ! jag glömde ju skriva att jag och macken ska se BOB DYLAN i malmö i mascchhh i den nya arenan ! Vi fixade biljetter i tisdags, och poff så snabbt dom tog slut ! men vi fick ändå de andra bästa platserna :D Tina och pappa ska också se honom men dom sitter på läktaren brevee.. så that's Dee !

Kommentarer
Postat av: klaus

jag tycker megafest OCH mysmiddag :D:D:D::D

2008-12-11 @ 21:23:00
Postat av: maliiin

HUM :O jösses tösssssssss! tror du jag är gjord av studiebidrag ! egentligen e jag väl de om man ser de så.. men ändå inte :(

2008-12-11 @ 21:46:23
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0