Dan efter dan som var efter dan

Årets julklappslist:
- Digital systemkamera Canon 1000D
- Lp-spelare
- Foto-skrivare Canon
- kameraväska + minneskort
- Morgonrock
- Mascara
- Mössa
- Plånbok
- Tröjklänning
- Body butter vanilj
- Body milk & Shower cream & Deo Fenjal
- Perfym Miss fenjal
- Handduk
- Choklad ask & haribo ask
- Strumpor
- 3 Hipsters
- 200kr mormor
- 1000kr Joba
- Nessesär
- Frank Dandy trosor
- 2 Böcker
 - pussel 1000 bitar
- 200kr sf

Säkerligen ngt jag glömt skriva , men gud så fina presenter jag har fått av alla :) tack !

Idag var jag och marcus i Lund på rean och där hittade jag en massa saker. Marcus köpte ett par svarta jeans & två tröjor & ett coolt armband från hm. Jag hämtade trosorna på gina tricot som jag fick på en kupong med Chic-tidningen och passade även på att köpa ett par glansiga svarta lack leggins och en skogsmullegrön kofta. Sen köpte jag en fräck Velour tröjklänning från outlet affären. Den var nersatt från 800kr till 300 så helt okej ändå. Jag köpte även ett silverarmband och en piercing till navlen. Armbandet var ringar som satt ihop typ och piercingsmycket var en stjärna. All this i'm gonna wear on new years eve ! exept for the green knitted shirt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0